Телефон (офіс): (0532) 519222
Абонентський відділ: (050) 406-06-33
Абон. відділ Полтавський р-н:              (095) 435-55-60, (068) 304-21-59
Технічна підтримка: (050) 407-46-27

 

ПУБЛІЧНИЙ  ДОГОВІР

про надання електронних комунікаційних та супутніх послуг

Даний Публічний договір встановлює порядок надання Оператором електронних комунікаційних послуг, в тому числі послуг з доступу до мережі Інтернет, та супутніх невід’ємних послуг від Партнерів з використанням Торговельної марки DisNet (далі – ТМ DisNet) необмеженому колу фізичних осіб відповідно до положень статті 633 Цивільного кодексу України, та є пропозицією (офертою) фізичним особам (далі - Абонентам), за винятком суб’єктів підприємницької діяльності та самозайнятих осіб, з боку Оператора укласти договір на отримання електронних комунікаційних послуг, в тому числі послуг з доступу до мережі Інтернет, та супутніх невід’ємних послуг від Партнерів у розумінні положення статті 641 Цивільного кодексу України.

Даний Публічний договір є договором приєднання у розумінні положень статті 634 Цивільного кодексу України, умови якого встановлені Оператором у цьому тексті, і він може бути укладений лише шляхом приєднання Абонента до запропонованого договору в цілому. Абонент не може запропонувати свої умови Публічного договору.

У даному Публічному договорі терміни вживаються у такому значенні:

Абонент – фізична особа, що не є суб’єктом підприємницької діяльності та самозайнятою особою, яка належним чином прийняла (акцептувала) запропоновані умови та, відповідно, уклала з Оператором/Партнерами цей Договір.

Договір – Публічний договір про надання електронних комунікаційних послуг, в тому числі послуг з доступу до мережі Інтернет, та супутніх послуг з використанням ТМ DisNet.

Додаткові послуги – послуги Оператора або Контент-партнера, пов’язані технологічно з послугами доступу до мережі Інтернет та іншими електронними комунікаційними послугами, які не входять до замовленого Абонентом Тарифного плану та замовляються Абонентом окремо у порядку, встановленому для відповідної Додаткової послуги.

Електронна комунікаційна мережа Оператора – сукупність технічних засобів електронних комунікацій та споруд зв’язку Оператора та/або його контент - партнерів, об’єднаних у єдиному технологічному процесі для забезпечення надання Абонентам Послуг.

Зона покриття – територія, на якій засоби електронної комунікаційної мережі Оператора забезпечують можливість користуватися Послугами.

Інтернет – всесвітня інформаційна система загального доступу, що є сукупністю електронних комунікаційних мереж та засобів для накопичення, обробки, зберігання та передавання даних, яка логічно зв’язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.

Інтернет-сайт (Веб-сайт) – Інтернет-ресурс Оператора з доменною адресою: https://disnet.com.ua

ІР- адреса Абонента- виділена фіксована ІР-адреса Абонента, що використовується для передавання даних Абонентом через Електронну комунікаційну мережу Оператора.

Кінцеве обладнання – обладнання Абонента (комп’ютер, модем тощо), необхідне для отримання Послуг та призначене для з’єднання з пунктом закінчення електронної комунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до електронних комунікаційних послуг, в тому числі з доступу до Інтернет. Кінцеве обладнання Абонента повинно мати виданий в установленому порядку документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері електронних комунікацій та/або використання радіочастотного ресурсу та бути включеним до переліку технічних засобів, що можуть застосовуватися в електронних комунікаційних мережах, або Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватись на території України.

Контент-партнер – суб’єкт господарювання, який на підставі договору з Оператором надає Додаткові послуги Абонентам в мережі Оператора, оплату за які може здійснити як Абонент зі свого особового рахунку, так і Оператор.

Мережевий ідентифікатор Абонента – індивідуальний набір цифр та/або символів, присвоєний кінцевому обладнанню Абонента в електронній комунікаційній мережі/Інтернеті.

Оператор електронних комунікацій (оператор) - суб’єкт господарювання, який володіє, здійснює експлуатацію та управління електронними комунікаційними мережами та/або пов’язаними засобами або не володіє власною мережею, а використовує електронну комунікаційну мережу іншого оператора, не здійснює діяльність з технічного обслуговування та експлуатації електронної комунікаційної мережі.

Оператором за цим публічним договором є:

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВ АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ, РНОКПП 2865908718, діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 26.09.2024 р. за номером 2010350000000651932.

Оптичний абонентський термінал (ONU) – компактний пристрій на стороні абонента в мережі GEPON/GPON, що приймає оптичний сигнал від оператора (провайдера) і перетворює його в сигнал, який передається по кабелю Ethernet.

Оптичний медіаконвертер – компактний пристрій на стороні абонента, що перетворює середовище поширення сигналу з одного типу в інший за допомогою оптичного кабелю.

Особистий кабінет – веб-сторінка на Інтернет-сайті для керування Послугами, що містить інформацію про обсяг та вартість отриманих Абонентом Послуг та іншу інформацію. Доступ до Особистого кабінету Абонент здійснює за допомогою ідентифікаторів доступу (логін, пароль), відповідальність за збереження яких покладається на абонента.

Особовий рахунок – унікальний номер в автоматизованій системі розрахунків Оператора (Провайдера), де обліковуються кошти, сплачені Абонентом за отримання Послуг.

Партнер - суб’єкт господарювання, який на підставі партнерського договору з Оператором надає Оператору та на підставі цього публічного договору надає Абонентам Супутні невід’ємні послуги, що забезпечують належну комплексну якість та зручність користування замовленою Абонентом Послугою, вартість яких включена до замовленого Абонентом тарифного плану/тарифу, оплату за які може здійснити як Абонент зі свого особового рахунку, так і Оператор.

Партнерами за цим публічним договором є:

  1. ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, РНОКПП

2535917535, діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 07.09.2016 р. за номером 25880000000038666;

 

  1. ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВ ДМИТРО ВАДИМОВИЧ, РНОКПП

3427406690, діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 05.08.2016 р. за номером 25880000000038499;

 

  1. ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНИШ ОЛЕГ ГЕОРГІЙОВИЧ, РНОКПП

2240919652, діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 18.05.2018 р. за номером 25880000000042614;

Послуга з доступу до Інтернет (Послуга) – забезпечення можливості з’єднання Кінцевого обладнання Абонента з Інтернетом шляхом підключення до порту вузла Інтернет за допомогою ІР- адреси Абонента.

Правила – встановлені Оператором правила надання послуги, розміщені на Інтернет-сайті.

Розрахунковий період – період в межах одного календарного місяця, протягом якого Сторони здійснювали виконання цього договору.

Супутні послуги – послуги від Партнерів, які є невід’ємними від основної послуги, що надаються Оператору на підставі партнерських договорів та Абонентам на підставі цього публічного договору, які комплексно забезпечують належну якість та максимальну зручність користування замовленою Абонентом Послугою, вартість яких включена до замовленого Абонентом тарифного плану/тарифу, оплату за які може здійснити як Абонент зі свого особового рахунку, так і Оператор.

Супутніми послугами за цим публічним договором є:

оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність (послуги з пошуку та розміщення програмних додатків, послуги з налаштування програмного забезпечення, послуги з інсталяції програмного забезпечення тощо);

послуги у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем (технічне зовнішнє енергозабезпечення засобів електронних комунікацій Оператора в період локальних аварійних ситуацій та під час системних аварій в енергосистемі, що супроводжуються масовим відключенням споживачів (блекаутів) для стабілізації можливості Абонентам належно користуватися замовленою Послугою тощо);

надання інших інформаційних послуг (робота служби технічної підтримки Абонентів та пов’язані з нею сервіси/послуги);

консультування з питань інформатизації (робота стаціонарних центрів обслуговування Абонентів та пов’язані з нею сервіси/послуги);

послуги комунікації з веб-порталами (програмне та інформаційне обслуговування особистих кабінетів Абонентів, підбір IP – адрес, робота з інформацією на веб-вузлах, діяльність із надання інфраструктури для розміщення (хостингу), сервіси, в тому числі, з наданням засобів для пошуку в мережі Інтернет тощо);

надання комбінованих адміністративних послуг (документальна та інші форми обслуговування Абонентів, в тому числі аналіз, розрахунки та відтворення в особистих кабінетах Абонентів фінансового балансу за замовлену Послугу тощо).

Перелік супутніх послуг не є вичерпним та може бути змінений/доповнений за рішенням Оператора для покращення якості/рівня Послуги або в умовах беззастережної необхідності.

Тарифний план – сукупність пропозицій, запропонованих Абонентові Оператором та Партнерами щодо вартості, умов та обсягу надання певних послуг.

Тимчасове припинення надання послуг – припинення Оператором надання Абоненту Послуги (послуг) на період та у випадках, встановлених законодавством та/або договором, із забезпеченням технічної можливості поновлення їх надання.

Точка з’єднання – зона розмежування відповідальності Оператора та Абонента.

Терміни, що не визначені в цьому Публічному договорі, використовуються у значенні, передбаченому чинним законодавством України.

1.      ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

  • Оператор зобов’язується надавати Абоненту на платній основі відповідно до обраних Абонентом тарифів та/або тарифних планів із числа встановлених Оператором (надалі – Тарифи) наступні електронні комунікаційні та супутні невід’ємні послуги з використанням ТМ DisNet та відповідних стандартів і технологій:
  • доступу до мережі Інтернет;
  • підключення Кінцевого обладнання Абонента;
  • додаткові послуги від Оператора та/або Контент - партнерів, які можуть бути замовлені Абонентом;
  • супутні послуги від Партнерів, які комплексно забезпечують належну якість та максимальну зручність користування основною Послугою та є невід’ємними від неї, вартість яких включена до замовленого Абонентом Тарифу (надалі – Послуги), а Абонент користується і своєчасно оплачує їх вартість відповідно до цього Договору, Тарифів, Умов та нормативно-правових актів, що регламентують діяльність у сфері електронних комунікацій.
    • Надання Послуг починається після повної сплати Абонентом оплати за перший Розрахунковий період щодо замовлених Послуг відповідно до діючих на момент підключення Тарифів.
    • Послуги за цим Договором надаються цілодобово, сім днів на тиждень, якщо інше не визначено домовленістю між Сторонами.
    • Вимоги до якості Послуг з використанням Торговельної марки DisNet по даному Договору визначаються як такі, що повинні відповідати звичайним вимогам, які пред’являються до таких Послуг, загальним критеріям якості. Технічні характеристики та параметри, що використовуються для надання Послуг за Договором встановлені в Умовах.
    • Фактичне отримання Абонентом певної Послуги та користування нею означає, що така Послуга була замовлена Абонентом з урахуванням положень невід’ємних частин Договору.
    • Тимчасове припинення чи інше обмеження Оператором в наданні Послуг допускається в порядку, встановленому чинним законодавством України та Договором.

 

2.      ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

  • Цей Договір є публічним Договором, у відповідності з яким Оператор приймає на себе обов'язок з надання Послуг з використанням ТМ DisNet по відношенню до кола осіб (Абонентів), що звернулися за вказаними Послугами.
  • Публікація (розміщення) тексту цієї угоди на офіційному сайті Оператора за адресою: https://disnet.com.ua є публічною пропозицією (офертою) Оператора/Партнерів, що адресована обмеженому колу осіб, укласти цей Договір.
  • Укладання цього Договору виконується шляхом приєднання Абонента до Договору прийняттям (акцептом) Абонентом умов цього Договору в цілому, без будь яких умов, винятків або зауважень.
  • Перед укладанням Договору Абонент зобов’язаний ознайомитися з умовами Договору. Якщо Абонент не згодний з умовами Договору, він не може починати користуватися Послугами. З моменту початку фактичного користування Послугою Абонент вважається згодним з умовами Договору.
  • При бажанні Абонента підключити Послугу з використанням ТМ DisNet , він повинен звернутися до Оператора за телефонами: (0532)519-222, (050)4074627, (050)4060633, (095)4355560 з заявкою про підключення, повідомивши адресу підключення Послуги, бажаний Тарифний план та контактний номер телефону, за яким Оператор може зв’язатися з Абонентом. Оператор розглядає заявку у строк до трьох робочих днів, протягом яких визначає наявність технічної можливості підключення Послуги за заявленою Абонентом адресою та повідомляє Абонента про відсутність технічної можливості підключення Послуги або узгоджує час і дату підключення Послуги при наявності технічної можливості надавати Послугу за адресою, вказаною Абонентом у заявці. Підключення Послуги Абоненту Оператор здійснює у строк до 14 робочих днів, в залежності від географічного розташування адреси підключення Послуги та інженерно-технічних характеристик будівлі (об’єкту) за адресою, вказаною Абонентом у заявці. Не пізніше, ніж у день підключення Абонента до Мережі Оператор надає Абоненту ідентифікатори доступу до Особистого кабінету (логін та пароль).
  • Фактом прийняття (акцепту) Абонентом умов цього Договору є оплата Абонентом замовлених ним Послуг, в порядку і на умовах, визначених цим Договором.
  • Погодження Абонента з умовами Договору беззаперечно свідчить про надання ним згоди на встановлення Оператором в межах будівлі та технічних приміщень, що належать Абоненту або використовуються Абонентом на законних підставах, електронного комунікаційного обладнання та прокладення кабелів, необхідних для надання Послуги.
  • Цей Договір, за умови дотримання порядку його акцепту, вважається укладеним в простій письмовій формі шляхом оформлення між Абонентом та Оператором Заяви-замовлення, в якій зазначаються персональні дані Абонента, бажані Абонентом види послуг та їх вартість, особові дані Абонента у обліковій системі оператора та інше.
  • Після укладання Договору та підписання Заяви-замовлення Абонент за допомогою отриманих від Оператора ідентифікаторів доступу (логін, пароль) зобов’язаний протягом трьох календарних днів перевірити свої персональні дані в Особовому кабінеті. Відповідальність за зберігання ідентифікаторів доступу та обмеження доступу до них третіх осіб покладається на Абонента.

 

3.      ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

3.1.                             Оператор має право:

  • Змінювати та встановлювати Тарифи на оплату Абонентом Послуг, виходячи із зміни тарифів за оренду каналів у третіх осіб, змін ринкових цін, тарифів, індексу інфляції, змін у чинному законодавстві, а також в інших випадках, які можуть впливати на вартість Послуг, розмістивши повідомлення про це на веб-сайті, адреса якого визначена в пункті 2. цього Договору не пізніше ніж за 7 (сім) календарних днів до їх запровадження та сповістивши Абонента листом/електронним листом/телефаксом/шляхом розміщення такої інформації на власному веб-сайті. У випадку непогодження Абонента з новими тарифами він має право достроково припинити дію Договору, письмово попередивши про це Оператора не пізніше ніж за п’ять днів до введення нових тарифів.

У випадку неотримання Оператором у вказані строки повідомлення про відмову від Договору від Абонента, тарифи вважаються прийнятими. Припинення дії Договору за бажанням Абонента відбувається в обумовлені даним пунктом строки виключно за наявності посилання в повідомленні про підстави припинення Договору, а саме непогодження зі зміною тарифів. В інших випадках діють умови та строки припинення Договору, обумовлені пунктом 9 цього Договору.

  • Встановлювати та/або змінювати перелік Послуг, Умов, розрахунковий період з попереднім повідомленням про це Абонента за 7 (сім) календарних днів або в інший строк, встановлений законодавством. При цьому Абонент не звільняється від оплати наданих Послуг згідно з новими Тарифами та Умовами, якщо з причин, незалежних від Оператора, він не отримав вказаного повідомлення.
  • Тимчасово припиняти надання Послуг частково (сервіси передачі даних тощо) або повністю у випадках:

(а) несплати або несвоєчасної оплати Абонентом Послуг відповідно до обраних ним Тарифів чи наявності заборгованості Абонента за отримані Послуги - тимчасово припинити надання Послуг;

(б) використання Абонентом на комерційній основі або у інший спосіб, ніж це передбачено Договором, Тарифами та/або Умовами, свого кінцевого обладнання, в т.ч. й для надання Послуг третім особам тощо;

(в) несанкціонованого втручання в роботу та/або використання електронної комунікаційної мережі Оператора - дії Абонента, що зафіксовані відповідно до законодавства і призвели до витоку, втрати, підробки, блокування, перекручення чи знищення інформації третіх осіб, порушення порядку маршрутизації трафіку, отримання послуг безоплатно або за тарифами, нижчими від тих, що встановлені, а також розповсюдження комп’ютерних вірусів;

(г) отримання письмової заяви чи усного звернення Абонента; (ґ) проведення Оператором ремонтних чи профілактичних робіт; (д) встановлення факту розсилання Абонентом спаму;

(е) порушення Абонентом вимог законодавства щодо експлуатації Кінцевого обладнання;

(є) виникнення стихійного лиха, надзвичайної ситуації, введення надзвичайного чи воєнного стану відповідно до законодавства, або інших обставин, які не залежать від Оператора та на які він не може вплинути без суттєвої шкоди для себе.

Надання Послуг може бути відновлено після повного усунення Абонентом підстав для тимчасового припинення.

  • Розірвати (припинити) Договір в односторонньому порядку, якщо Абонент протягом 60 днів не усуне підстави для тимчасового припинення надання Послуг.
  • Відмовити в наданні нових Послуг у випадку наявності відомостей про заборгованість за раніше надані Послуги.
  • Відмовити в подальшому наданні Послуг та/або розірвати (припинити) в односторонньому порядку цей Договір або будь-який з його додатків, попередивши про це Абонента за двадцять днів до припинення.
  • Відключити на підставі рішення суду кінцеве обладнання, якщо воно використовується Абонентом для вчинення протиправних дій або дій, що загрожують інтересам національної безпеки.
  • Припинити надання Послуг у випадку припинення діяльності з надання Послуг відповідно до законодавства.
  • Не підключати та/або відключити підключене до мережі Кінцевого обладнання Абонента у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, а також в інших випадках, визначених законодавством.
  • Змінювати умови надання електронних комунікаційних послуг, попередньо повідомивши Абонента шляхом розміщення інформації на веб-сайті Оператора, адреса якого визначена в пункті 2. цього Договору або шляхом надсилання листа електронною поштою, або будь-яким іншим доступним способом передачі інформації.
  • Припинити надання Послуг на час запланованого профілактичного обслуговування мережі Оператора, попередньо сповістивши про це Абонента шляхом розміщення на веб-сайті відповідної інформації, не менше ніж за 10 (десять) робочих днів до початку робіт. Сумарний час профілактичного обслуговування не повинен перевищувати 14 (чотирнадцять) годин протягом місяця.
  • Змінювати ІР-адресу Абонента або іншу інформацію щодо ідентифікації Кінцевого обладнання Абонента, яка надана Оператором Абоненту, з технічних причин, з попереднім його повідомленням не менше ніж за 7 (сім) календарних днів до зміни або в інший строк, встановлений законодавством.
  • Інші права відповідно до законодавства.

3.2.                             Оператор зобов’язується:

  • Надавати Абоненту Послуги з використанням ТМ DisNet за встановленими значеннями показників якості відповідно до нормативних документів у сфері електронних комунікацій, цього Договору, Умов, з додержанням вимог Правил та інших нормативних документів;
  • Оприлюднювати відповідну інформацію про зміни Тарифів на Послуги, умови обслуговування не пізніше, ніж за 7 (сім) календарних днів до їх введення (зміни) шляхом розміщення такої інформації на власному веб-сайті або направлення відповідних електронних, або SMS-, MMS- повідомлень тощо.
  • Попереджати Абонента про можливе відключення його кінцевого обладнання та/або про припинення надання Послуг у випадку і порядку, передбачених Договором.
  • За замовленням Абонента надати на платній основі інші додаткові послуги.
  • Надати Абоненту пароль та номер особового рахунку, за яким ідентифікується, активізується Послуга (-и) та ведеться облік обсягу наданих Абоненту Послуг.
  • Вести достовірний облік Послуг, що надаються Абоненту.
  • На прохання Абонента надавати йому технічні консультації щодо рекомендованого для використання обладнання та програмного забезпечення.
  • При зверненні Абонента своєчасно, протягом доби з моменту надходження та фіксування заяви Абонента про неотримання та/або погіршення якості Послуг, ліквідувати пошкодження, що виникли у межах сфери відповідальності Оператора і перешкоджають Абонентові користуватися Послугами Оператора.
  • Вживати відповідно до законодавства заходів із забезпечення таємниці інформації, що передається електронними комунікаційними мережами, конфіденційності інформації про Абонента та послуги, які він отримав чи замовляв.
  • За замовленням Абонента на платній основі згідно з діючими тарифами встановити та/або налагодити (конфігурувати) необхідне програмне забезпечення на комп’ютері Абонента для надання Послуг.
  • За запитом Абонента інформувати останнього про перелік сертифікованого абонентського обладнання, яке можна підключати до електронної комунікаційної мережі загального користування.
  • Направляти своїх працівників за викликом Абонента для усунення пошкоджень та виконання інших робіт з усунення недоліків у наданні Послуг за наявності посвідчення з фотокарткою, скріпленого печаткою, із зобов’язанням пред’являти посвідчення Абоненту.
  • Розглядати заяви та скарги Абонента, які стосуються якості Послуг та виконання умов Договору в порядку та терміни передбачені законодавством.
  • Попереджати Абонента про скорочення переліку Послуг, тимчасове припинення або припинення надання Послуг, відключення його Кінцевого обладнання у випадках і порядку, встановлених Правилами та цим Договором, у тому числі у разі несплати заборгованості.
  • Оператор забезпечує Абоненту мінімальну швидкість передавання та приймання даних для послуг доступу до Інтернету на рівні, не нижчому ніж 30% швидкості від вказаної в тарифному плані, який було обрано Абонентом. У Додатках до Договору, рекламних та інформаційних матеріалах, на веб-сайті Оператора вказується максимальна швидкість передавання та приймання даних для послуг доступу до Інтернету.
  • Інші обов'язки відповідно до законодавства.

3.3.                             Абонент має право:

  • Користуватися за власним вибором Послугами з використанням ТМ DisNet , що надаються Оператором.
  • Отримувати від Оператора інформацію про зміст, якість, вартість та порядок надання Послуг, Тарифи у порядку, встановленому цим Договором та Умовами.
  • Отримувати відповідно до законодавства розшифрування нарахованих до оплати сум за надані Послуги згідно з обраними Тарифами з урахуванням технічної можливості Оператора за письмовою вимогою або іншим чином.
  • Тимчасово, на строк, що не перевищує 12 календарних місяців, припиняти отримання Послуг на підставі власної заяви або іншим встановленим Оператором чином, відповідно до розділу IV Правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг. Плата за відновлення надання послуг стягується відповідно до Тарифів.
  • Відмовитися від обраних раніше Тарифів та/або обрати інші Тарифи (зміна Тарифу) відповідно до Договору, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, Тарифів - на підставі власної заяви або шляхом зміни/вибору інших Тарифів через свій Особовий рахунок з використанням відповідного логіну, наданого Оператором та паролю або іншим встановленим чином відповідно до внутрішніх процедур Оператора.
  • Сплачувати впродовж Розрахункового періоду суму авансу більшу, ніж та, що передбачена відповідними Тарифами та Умовами.
  • На безоплатне вилучення за письмовою заявою Абонента відомостей про нього повністю або частково з електронних версій бази даних інформаційно-довідкових служб Оператора.
  • Своєчасно отримувати замовлені Послуги встановленої якості.
  • Звертатися до Оператора із заявами та скаргами, які стосуються якості Послуг з використанням ТМ DisNet та виконання умов Договору, за адресами та телефонами, вказаними у пункті5. цього Договору.
  • Не здійснювати оплату Послуг за весь час пошкодження мережі, що призвело до припинення/погіршення якості Послуг, у разі порушення Оператором термінів усунення недоліків визначених цим Договором.
  • Отримувати від Оператора відомості про отримані Послуги у порядку, встановленому законодавством.
  • Обмежити або тимчасово припинити отримання Послуг Оператора за письмовою заявою Абонента, заявами в Особистому кабінеті Абонента або за телефонами, вказаними в пункті 2.5. Договору.
  • За письмовою заявою переоформити Договір на ім'я одного з членів своєї сім'ї відповідно до порядку, встановленого законодавством.
  • Оскаржувати неправомірні дії Оператора згідно із законодавством України.
  • Інші права передбачені Договором та чинним законодавством України.

3.4.                             Абонент зобов’язується:

  • Виконувати домовленості Сторін за Договором.
  • Своєчасно оплачувати надані Оператором Послуги.

3.4.3 Не допускати дій, що можуть перешкоджати безпечній експлуатації електронних комунікаційних мереж, підтримці цілісності та взаємодії таких мереж, захисту їх інформаційної безпеки, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим Абонентам.

3.4.4. Використовувати Кінцеве обладнання, яке є сумісним з мережею Оператора.

3.4.5 Не допускати використання на комерційній основі Кінцевого обладнання для надання послуг третім особам.

  • Не допускати протиправних дій та/або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку. Виконувати законодавство України та норми міжнародного права стосовно інформації, її передачі й захисту, недопущення використання Послуг для розповсюдження забороненої інформації, дотримуватись вимог законодавства України, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг.
  • Сповістити Оператора про всі зміни власних реквізитів протягом місяця з моменту їх настання.
  • Виконувати всі вимоги інструкцій з експлуатації Кінцевого обладнання.
  • Повідомляти, у тому числі письмово, на запит Оператора про тип Кінцевого обладнання, що використовується для отримання Послуг.
  • Надавати відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" згоду на обробку персональних даних, необхідну для укладення Договору та надання Послуг.
  • Повідомити письмово або за допомогою електронної пошти, та/або телефоном, вказаним у п.2.2. Договору про погіршення якості або відсутність Послуг.
  • Надавати Оператору інформацію про місця свердління отворів для введення кабелю в приміщення Абонента для прокладки кабелю. При цьому Оператор не несе відповідальності перед Абонентом та третіми особами в разі порушення функціонування систем життєдіяльності, комунікацій в приміщенні Абонента.
  • Не менше ніж два рази на місяць відвідувати корпоративний інтернет-сайт Оператора і особистий кабінет для отримання новин чи повідомлень від Оператора.
  • Авторизація користувача проводиться через фіксацію МАС-адреси обладнання абонента. При зміні обладнання Абонент зобов’язаний сповістити технічну підтримку Оператора.
  • Інші обов'язки відповідно до законодавства України.
  • На Сторони також поширюються інші права та обов’язки, передбачені законодавством України та вимогами Оператора.
  • Реалізація Сторонами своїх прав та обов’язків за цим Договором здійснюється після відповідної ідентифікації Абонента та підтвердження його повноважень і з урахуванням технічної можливості Оператора.

 

4.      ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ У МЕРЕЖІ ОПЕРАТОРА

  • Через мережу Оператора Абонентам можуть надаватися Оператором або його Контент - партнерами Додаткові послуги.
  • Замовленням Додаткової послуги вважається фактичне здійснення Абонентом дії, що свідчить про згоду на отримання Додаткової послуги.
  • У разі, якщо замовлення Додаткової послуги, яка передбачає певні періодичні платежі, відбулася Абонентом випадково, останній повинен до моменту закінчення Розрахункового періоду, передбаченого цією Додатковою послугою, відмовитися від такої послуги та/або звернутися до Оператора із заявою про відмову від подальшого користування випадково замовленою Додатковою послугою.
  • За якість Додаткових послуг, які надаються Контент-партнерами, Оператор відповідальності не несе. У випадку виникнення у Абонента претензій до Додаткових послуг, що надаються Контент- партнерами, такий Абонент повинен звернутися безпосередньо до вказаного Оператором Контент- партнера. Для цього Оператор зобов’язаний надати Абоненту інформацію про найменування та місцезнаходження Контент-партнера і засоби зв’язку з ним.
  • Додаткові послуги оплачуються Абонентом у порядку, передбаченому цим Договором для Послуг Оператора, якщо інший порядок не встановлений в інформації до відповідної Додаткової послуги.
  • Інформація про Додаткові послуги Оператора міститься на Інтернет-сайті Оператора. Інформація про Додаткові послуги Контент-партнерів міститься на інтернет-ресурсах Контент- партнерів.

 

5.                         ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

5.1.                             Підписуючи цей Договір кожна із Сторін дає згоду:

  • на внесення персональних даних, які стали їм відомі в ході виконання своїх зобов’язань за цим Договором.
  • на використання і обробку наданих даних у господарській діяльності іншої Сторони щодо виконання зобов’язань за цим Договором, а також пов’язаних з ним зобов’язань по оформленню бухгалтерської документації, сплаті податків та інших зобов’язань, покладених на Сторону чинним законодавством України.
  • Під обробкою персональних даних Сторони розуміють збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, знищення і будь-які інші дії (операції) з персональними даними.
  • Відповідальність за дотримання прав суб’єктів персональних даних, які передаються від однієї Сторони до іншої, а також норм чинного законодавства України, що регулюють таку передачу, несе Сторона, що передає відповідні персональні дані в ході виконання зобов’язань за цим Договором та Додатками до нього.
  • Уся інформація, яка надається та отримується Сторонами в ході укладення та виконання даного Договору (логін, пароль, персональні дані Абонента, тарифний план, кількість наданих послуг, статистика відвідування Особистого кабінету, скачані дані тощо), є конфіденційною. Доступ до цієї інформації третіх осіб може відбуватися лише відповідно до чинного законодавства України.
  • Протягом строку дії Договору та після його припинення сторони не повинні надавати третім особам або розголошувати в інший спосіб конфіденційну інформацію, отриману в ході виконання цього Договору.
  • За розголошення конфіденційної інформації винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України та зобов’язується відшкодувати завдані цим розголошенням збитки.

 

 

6.             ЦІНА, ТАРИФИ, ВИДИ ПЛАТЕЖІВ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ

 

  • Тарифи встановлюються Оператором самостійно на всі види Послуг з використаннямТМ DisNet, окрім тих, що надаються Контент-партнерами та тих, що згідно із чинним законодавством України підлягають державному регулюванню.
  • Тарифні плани та Тарифи на Послуги та Додаткові послуги можуть бути змінені або скасовані Оператором за умови здійснення повідомлення про це Абонентів відповідно до умов цього Договору.
  • Щомісячні Послуги з використанням ТМ DisNet надаються на умовах 100% передоплати їх вартості на наступний Розрахунковий період, яка здійснюється до 1 (першого) числа кожного наступного Розрахункового періоду в національній валюті згідно Тарифів Оператора. Зарахування здійсненої Абонентом оплати проводиться протягом 3 (трьох) робочих днів з дати її здійснення.
  • У разі невикористання коштів у повному обсязі протягом Розрахункового періоду вони переносяться на наступний Розрахунковий період.
  • Оплата здійснюється перерахуванням коштів на поточний рахунок Оператора та/або Партнерів на підставі Договору. Всі платежі в рамках цього Договору здійснюються Абонентом з обов’язковим посиланням на номер Особового рахунку із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові Абонента для повної ідентифікації Абонента.
  • Вартість зміни Тарифу оплачується Абонентом відповідно до Тарифів, встановлених Оператором.
  • У випадку прострочення Абонентом здійснення оплати згідно цього Договору, Оператор має право призупинити надання послуг Абоненту та сповістити про це Абонента.
  • Невикористання Послуг Абонентом не може бути підставою для несплати їх вартості. 6.9.Облік обсягу спожитих послуг трафіка здійснюється за допомогою засобів Оператора.

Укладаючи цей Договір, Абонент надає згоду на визнання цілком вірними даних Оператора щодо обсягу спожитих Послуг.

  • Протягом строку позовної давності після припинення дії Договору або відмови від передплаченої Послуги за Договором, Оператор за письмовим зверненням Абонента повинен повернути невикористані кошти, попередньо сплачені Абонентом. У випадку наявності заборгованості Абонента перед Оператором поверненню підлягає залишок вказаних коштів після погашення заборгованості та інших грошових зобов’язань, що можуть бути передбачені домовленостями Сторін. Оператор повинен повернути вказані кошти у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з моменту отримання письмового звернення Абонента.
  • За час, протягом якого Послуги не отримувались з вини Абонента, плата за надання Послуг нараховується в повному обсязі.
  • Порядок повернення Абоненту коштів у разі ненадання Послуг, у разі відмови від попередньо оплачених Послуг, надання Послуг неналежної якості або надання Послуг, які Абонент не замовляв, та в інших випадках, визначених законодавством, регулюються цим Договором та діючими нормативними документами.

 

7.      ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ

 

  • За невиконання чи неналежне виконання зобов’язань, встановлених цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України.
  • Відповідальність за правильність підключення кінцевого обладнання та налагоджування необхідного програмного забезпечення зі сторони Абонента при самостійному підключенні несе Абонент.
  • Оператор відповідає за збитки, яких зазнає Абонент в результаті використання або невикористання Послуг Оператора, якщо документально доведені прямі винні дії або бездіяльність самого Оператора. Відшкодування завданих Абоненту фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої ним вигоди через неналежне виконання Оператором умов Договору вирішується в судовому порядку.
  • Оператор не несе відповідальність перед Абонентом за ненадання або неналежне надання Послуг у разі:
  • використання Абонентом Кінцевого обладнання, яке не відповідає вимогам законодавства, є несумісним з мережею Оператора, або порушення вимог інструкцій виробника з використання кінцевого обладнання;
  • несанкціонованого втручання у роботу мереж, пошкодження абонентської проводки, лінії або кінцевого обладнання, викрадення електронного комунікаційного обладнання чи пошкодження третіми особами лінійних та станційних споруд;
  • настання форс-мажорних обставин;
  • вини Абонента, визначеної Договором та/або законодавством України.
    • У разі виявлення пошкодження електронної комунікаційної мережі, що сталося з вини Абонента та завдання збитків з його вини, витрати Оператора, пов’язані з усуненням пошкодження, відшкодовуються Абонентом. Факт пошкодження мережі з вини Абонента оформлюється актом у двох примірниках, кожний з яких підписується уповноваженим представником Оператора та Абонента, з вини якого сталося пошкодження. У разі відмови Абонента від підписання акту, такий підписується не менш як двома представниками Оператора.
    • Сторони розв’язують всі можливі спірні питання між ними шляхом переговорів та за взаємним погодженням.

 

8.      РОЗМЕЖУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТОРІН

 

  • Точка розмежування        відповідальності     між    Сторонами            при               наданні електронних комунікаційних послуг залежить від технології надання Послуг.

Межі відповідальності Оператора за лінії зв'язку встановлюються:

  • при підключенні у багатоквартирних будинках – на вводі в квартиру Абонента або до спільного тамбуру декількох квартир, в разі, якщо до нього обмежений доступ;
  • при підключенні з використанням технології Wi-Fi - на базовій станції Оператора;
  • при підключенні з використанням технологій FTTH/GePon - на останній опорі ЛЕП, від якої йде окрема лінія до будівлі Абонента.

9.      ФОРС-МАЖОР

  • Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинною, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для виконання зобов’язань.
  • Оператор та Абонент не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору, якщо це спричинено невідворотними діями за обставин непереборної сили, про які Оператор та Абонент не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити.

До таких обставин відносяться: пожежа, повінь, землетрус, смерч, ураган та інші природні катаклізми, війни, революції, державні перевороти, страйки, диверсійні та терористичні акти, аварії в системі енергозабезпечення та зв'язку, зміни законодавства, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання даного Договору, а їх виникнення юридично засвідчені. Протягом цього часу Сторони не мають взаємних претензій і кожна зі Сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.

 

10.  ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

 

  • Абонентське відгалуження від комутаційного вузла Оператора до вводу в приміщення Абонента є власністю Оператора.
  • Оптичний абонентський термінал (ONU) чи оптичний медіаконвертер (далі – Пристрій), що встановлюється на стороні (в приміщенні) Абонента при підключенні Послуги з використанням ТМ DisNet, є власністю Оператора протягом всього часу надання Послуги. Абонент несе повну відповідальність за схоронність Пристрою протягом всього часу отримання Послуги та відшкодовує його вартість при пошкодженні Пристрою з вини сторони Абонента. Після припинення надання Послуги з будь-якої причини Абонент протягом 7 (семи) днів повертає Пристрій Оператору, забезпечивши безперешкодний доступ представнику Оператора до Пристрою для проведення його демонтажу або додатково узгоджує інший спосіб повернення Пристрою.
  • У разі наявності скарг або пропозицій з приводу отримання Послуг за цим Договором, Абонент може звернутися до Оператора щоденно за телефоном (0532)519-222, (050)4074627, (050)4060633, (095)4355560 (тарифікація згідно з умовами тарифного плану).
  • Оператор має право змінювати свої контактні дані, визначені в цьому Договорі, попередньо повідомивши Абонента шляхом розміщення інформації на веб-сайті Оператора або шляхом надсилання листа електронною поштою або будь-яким іншим доступним способом передачі інформації.
  • Оператор не несе відповідальність за понесені Абонентом або третьою особою збитки, пов'язані з користуванням Абонентом Послугами, що зазнали впливу комп'ютерних вірусів або надходження спаму. Абонент зобов'язаний самостійно вживати всіх необхідних заходів для антивірусного захисту і захисту від спаму кінцевого обладнання.
  • У взаємовідносинах між Сторонами, що не врегульовані цим Договором, але стосуються його предмету, застосовується відповідне, чинне законодавство України.
  • Всі зміни, додаткові угоди, додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами.
  • Договір не втрачає чинності у разі зміни реквізитів (відомостей) Сторін, їх установчих, реєстраційних або паспортних документів, а також зміни власника, організаційно-правової форми, адреси місцезнаходження або проживання/перебування, найменування тощо.
  • У випадку анулювання або закінчення терміну дії відповідної дозвільної документації Оператора дія Договору припиняється, про що Оператор не менш ніж за три місяці до припинення дії Договору письмово повідомляє Абонента.
  • Кожна із Сторін має право в односторонньому порядку припинити дію Договору, сповістивши про це за 20 (двадцять) днів іншу Сторону у спосіб, що не суперечить законодавству України та умовам Договору.
  • Абонент має право вказати в повідомленні про припинення іншу бажану дату припинення дії Договору.
  • Оператор має право припинити дію Договору у випадках порушення Абонентом розмірів, порядку або строків оплати, що встановлені для обраного Абонентом тарифного плану.
  • Дата укладання Договору є датою внесення даних про Абонента до бази персональних даних, що ведеться Оператором виключно з метою виконання умов даного Договору.
  • Договір діє протягом одного року з дати укладання. Якщо жодна із Сторін не заявить про припинення його дії, то Договір автоматично продовжується на наступний календарний рік. Пролонгація Договору згідно даного пункту відбувається періодично, щороку.
  • Жодна зі Сторін не має права передавати свої права та зобов’язання за цим Договором третій стороні без письмової згоди іншої Сторони.

 

11.  ПОШТОВІ РЕКВІЗИТИ

 

  • Сторони безумовно погоджуються, що реквізитами Абонента вважається інформація, вказана ним при заповненні Заяви-замовлення послуг.
  • Реквізити Оператора:

            ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВ АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ, діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 26.09.2024 р. за номером 2010350000000651932, РНОКПП 2865908718, поштова адреса: 36002, м.Полтава, бульвар Богдана Хмельницького,7, кв.38

 

  • Реквізити партнерів:
  1. ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ – ДУБОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 07.09.2016 р. за номером 25880000000038666, РНОКПП 2535917535, поштова адреса: 36021, м.Полтава, вул.Київське шосе,56;
  2. ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВ ДМИТРО ВАДИМОВИЧ, діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 05.08.2016 р. за номером 25880000000038499, РНОКПП 3427406690, поштова адреса: 36000, м.Полтава, вул.Київське шосе,56;
  3. ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНИШ ОЛЕГ ГЕОРГІЙОВИЧ, діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 18.05.2018 р. за номером 25880000000042614, РНОКПП 2240919652, поштова адреса: 36021, м.Полтава, вул.Героїв АТО, буд.118/2, кв.159.
Убрать вы здесь в Joomla